Chytrý úklid
Automatické naplánování úklidu místnosti na základě jejího většího využití? Kontrola provedení úklidu? Toto jsou časté požadavky související s úklidem kancelářských i jiných prostor. Jejich správné zvládnutí přináší možnou úsporu nákladů, ale i zvýšení komfortu uživatelům těchto prostor.
Prediktivní a reaktivní úklid šetří náklady
Časté scénáře použití
- Evidence přítomnosti/docházky pracovníků úklidu
- Kontrola provedení úklidu (změna prostředí)
- Automatické naplánování úklidu na základě změn prostředí (detekce schůzky na základě zvýšení koncentrace CO2)
- Plánování úklidového plánu na základě počtu přítomných lidí (vynechání úklidu místnosti pokud do ní během dne nikdo nevstoupil)
- Vyžádání úklidu stiskem tlačítka
Nejčastější oblasti použití
- Chytré budovy
- Kanceláře a jednací místnosti
- Výrobní haly
- Sklady
- Jídelny a kuchyně
- WC